tirsdag den 23. december 2008

Oförglömda dagar

Ja jag undrar. Jag har så dåligt självförtroende att jag låter det gå ut över hela värden. Är det normalt att man hatar hela värden? NEJ skulle inte tror det.Känner ni igen det hära med att man har blivit så sårad så många gånger i sitt liv att känslorna i kroppen försvinner?Kärleken försvinner helt, dina drömmar dina förhåppningar? allt,Du kan känna dig så¨sårad att du inte vill leva mer.Jag tycker om folk jag tycker om att veta hur andra mår .Det e viktigt för mig.Gör man något för sina vänner och sin familj då kan man må bra själv.Jag har haft en dråg jag måste fylla mina rumm med för att mitt liv skulle vara stabildt.Om jag inte hadde den i mitt liv då gick jag i sönder, Det e många som fyller sina rumm med spritt ,piller, andra dråger .m,m.Jag tror att dom flässta mäniskorna har problem mer eller mindre,Men man får aldrig sammtycka sina problem med andra .Det e ingen som ska säga att det e mest synd om dom hemmlösa eller eller den som har canser.Så är det inte.Man kan inte jämföra andras problem, Dom som har problem har sina egna känlor på hur dåligt dom mår. Alla mäniskor mår olika och känner olika .När jag dansar kan jag slippa alla problem i världen .Det e den bästa drogen som finns för mig idag, det ändaste jag behöver tänka på är stegen och musiken och hur toppen jag mår. Om jag kunde leva så varje minut rästen av mitt liv skulle jag vara världens lyckligaste.Snälla ni ge för fan aldrig upp hoppet om något eller någon.Det finns en väg för alla jag vet det. Jag har inte hittat min än men det kommer Jag låvar

1 kommentar:

  1. Du har fuldstændig ret; man skal skabe sin egen vej, sit eget liv, sin egen måde at leve på. Har man ikke helt fundet den endnu, må man lede videre, og når man finder den, så ved man at man har fundet den rigtige.

    SvarSlet