søndag den 21. december 2008

Hvofor er det på denne måde?

Hej det så mig da er Marcha 20 år fra danmark,
Jeg må nok sige at jeg har levet et kort men langt liv, Hvordan skal det så forstås?

Livet har mange meninger siger man men hvad mening har den enlig?
Da er omkring 6,6 milliarder mænesker på jorden og alle vi mænesker har forskælige personligheder og ser alle forskældige ud, Jeg mener bare wow hvordan skette det?

Jeg tænker tidt over mitt liv hvofor mitt liv blev som det blev hvad gjorde jeg forkert?

Da jeg var barn og gick i skole gjorde jeg mange dumme ting, Det var mine foældre da fick skylden for det.
Og det er jo ikke fair fordi det er ikke dem da har gjort fejlen det er jo mig selv,det er jo ikke dem da skal lære sig af mine handlinger,
Det er mig bla fedi di er så meget ældre en jeg er og har meget mer erfaring og di gør ikke så dumme ting som jeg gjorde. jeg syns ikke at det er fair at andre menesker skal stå for andres handlinger.

Jeg må nok sige at jeg er meget nyssgerig på hvordan livet det fungerer da sker jo nye ting hele tiden.
Det er første gang jeg skriver her i min glog jeg er lidt nervøs jeg ved ikke om jeg tør at skrive fra starten til slutningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar